20 Haziran 2017 Salı

Türkçe Dublajlı Tüm Bölümler


Sailor Moon / Ay Savaşçısı Trt Türkçe Dublajlı Bölümler Listesi 

1.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


2.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


3.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


4.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


5.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)
9.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


18.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)
51.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)
93.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


106.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


114.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


123.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


168.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


169.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



170.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



171.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



172.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



173.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



174.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



175.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



176.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



177.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



182.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



193.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


194.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)




195.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)





196.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



197.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)


198.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



199.Bölüm Türkçe Dublaj (TRT)



200.Bölüm Final Türkçe Dublaj (TRT)



Karışık Bölümler (3,194,5,1) Türkçe Hayran Dublajı 



Karışık Bölümler (95,133,18) Türkçe Dublaj (TRT)




Karışık Bölümler (14,18,51,48,57,133) Türkçe Dublaj (TRT)


10 yorum:

  1. Tesekkuller😇

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz 🙏🏻🌙 :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, yıllarca TRT'de izlediğim çizgi filmi hiç unutmadım ve zaman zaman aradım kanalların akışlarında internette vs. Şu an buldum nihayet Türkçe dublaj hasreti gideriyoruz ay savaşçısıyla, çok teşekkürler ♥️ ama arada eksik bölümler var niçin ? Tamamlanacak mı?

    YanıtlaSil
  4. Evet bende aynı şeyi sormak istiyorum bazı bölümler hatalı açılmıyor veya eksik bölümler var onları da bulma şansınız var mı acaba

    YanıtlaSil
  5. Keşge bitmeseydi😔 25 yaşımda tektar buldum😢 ileri almadan izledim hepsini😪 seni seviyorum Usagi❤Mamoru

    YanıtlaSil
  6. 34 yaşında tekrar izliyorum. Annem çocukken televizyon izletmiycem diye çok uğraşırdı 😅

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekürler ama bir sorun var neden bazı bölümler yok yada bölümlerin yarışı varda tamamı yok lütfen gerikalanlarida düzeltin

    YanıtlaSil